Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Článek je napsaný docela hezky, řekl bych "po čaputovsku". Navíc jsem ovlivněn vizáží autorky. Chlapi, přiznejte se, i když píše, že s mužským elementem je to v ...., tak taková ministryně "socvěc" by se mi líbila ...

0 0
možnosti
Foto

Jen by mě zajímalo, jak si klasické rodiny užije pan Václav Klaus ml. Ten bude na roztrhání, aby je všechny stihl. ;-D

1 0
možnosti
PK

;Třeba mu bývalý hejtman poradí, i když tam je to trochu jiný případ. Ale teď budou s Kottem očkovat, možná i u Vás:-)

0 0
možnosti
Foto

Pro desítky tisíc lidí to budou vánoce plné depresí a obav z budoucnosti.

Já jsem naštěstí mimo okruh lidí, kteří jsou ekonomicky a sociálně zasaženi.

Přesto vím, že ztráta svobod, které se rozběhlo šíleným tempem, se nakonec dotkne každého člověka v produktivní sféře.

Dobře na tom budou státní zaměstnanci a politici, protože si nakonec mohou odhlasovat, že ještě víc okradou ty, co je do současné doby živili.

0 0
možnosti
Foto

Naše vánoce žádnou újmu neutrpí.

1 0
možnosti
PK

Vždy jsme si je dělali sami a bude tomu tak i letos..;-D

2 0
možnosti
Foto

Letošní Vánoce budou v něčem podobné těm, jak si je pamatuji já a moji vrstevníci před přibližně šedesáti lety. Obchody normálně zavřené, posilovny žádné.

4 0
možnosti
Foto

A také zase dostanete kačera na provázku? ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 790x
Ivana Kerlesová - původní profesí novinářka, dnes majitelka komunikační agentury se zaměřením na Public Relations, komunikaci s veřejností a marketingové projekty. Předsedkyně spolku Pro dostavbu JETE, autorka vzdělávacích projektů. Kandidátka na jihočeskou hejtmanku za hnutí Trikolóra v roce 2020, dnes bezpartijní. 

www.kerleska.cz 

 

Seznam rubrik