Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Abychom zajistili dostatek řemeslníků, tak musíme jim zvýšit zaručené mzdy. Když bude mít úředník zákonem vyšší mzdu než řemeslník (myslím zaručenou mzdu) tak nikdy nebudeme mít dostatek řemeslníků.

0 0
možnosti
JZ

Docela by mne zajímalo, jestli má autorka představu o tom, kolik dělníků bere nadprůměrnou mzdu.

Pak by mne zajímalo, jestli má představu o tom, jak dlouho trvá příprava zdravotníka na budoucí povolání.

A pak by mne zajímalo, jestli osobně věří tomu, zda takovéto kampaně mohou vůbec něco změnit.

0 0
možnosti
PK

Oceňuji, že v textu máte řadu návrhů i když do elektrokroužku jsem už chodil před 60 lety. Nevím jen jak si představujete u ryze manuálních prací (a mohutný dovoz z Východu) řešit jejich nedostatek tzv. vhodnou politikou zaměstnanosti.

To by chtělo uvést - technický a technologický pokrok, miniúvazky atd. Zachytil jsem informace, přesné údaje prý nejsou k dispozici, že od sametu odešlo do zahraničí + pendleři mínus návraty - to je prý až 300 tis. osob. To je velký úbytek. Nechci to úplně srovnávat, ale je to víc než za období 68-89, i když i tam byla více zastoupena emigrace "ekonomická".

1 0
možnosti
Foto

Ještě připočtěte r. 48.

A za současné situace těžko jakékoliv kroužky provozovat.

0 0
možnosti
Foto

Autorka neuvedla /protože se možná trošku styděla/ bod číslo 5. Jsem mistryně světa a všemu rozumím a stanu se ministryní a eventuálně aspoň poslankyní, protože práce fyzická, to rozhodně není nic pro mně. ;-(

2 0
možnosti
PK

Nevím proč by tato půvabná dáma měla být uklízečkou či řidičkou autobusu. Její článek nepovažuji za zas tak špatný a to povšechně, nejen za Trikolóru.

0 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 790x
Ivana Kerlesová - původní profesí novinářka, dnes majitelka komunikační agentury se zaměřením na Public Relations, komunikaci s veřejností a marketingové projekty. Předsedkyně spolku Pro dostavbu JETE, autorka vzdělávacích projektů. Kandidátka na jihočeskou hejtmanku za hnutí Trikolóra v roce 2020, dnes bezpartijní. 

www.kerleska.cz 

 

Seznam rubrik